tisdag 21 juni 2011

Svärmor på besök

I går kom svärmor och hennes karl hit. Det är väldigt skönt att få lite avlastning och sedan är det så klart trevligt att träffas. Vilgot är fortfarande förkyld, stackaren. Det är hans första förkylning men han klarar det galant. Han är så duktig, min lille kille! Nu ska jag snart i väg till Nordstan för att på eget bevåg strosa omkring där och kika på kläder. Det är inte ofta man får den möjligheten!
På fredag är det midsommar. Det ska firas tillsammans med vänner uppe i Hunnebostrand. Det ska bli väldigt roligt att få träffa de andra bebisarna, Lo och Benjamin.
Denna vecka är det fullt upp. Nu har vi besök utav svärmor och hennes man, på onsdag ska jag och Christoffer träffa Anjelica, på torsdag ska jag träffa Lotta och på fredag så är det midsommar! Någonstans mitt i detta skulle jag behöva besöka frisören... Vi får se hur det blir med det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar