lördag 2 juli 2011

Semestertider!

Nu (eller ja, från och med måndag) har min man 4 veckors semester. Det ska bli underbart att få tid tillsammans, bara umgås och mysa hela dagarna. Det är synd bara att semesterns start innehåller dåligt väder. Men det är väl som man säger: Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder! Jag vet att vi för någon månad sedan promenerade i Botaniska trädgården. Regnet öste ned och vi strosade runt där i regnkläder, varma och glada. Det bästa med att befinna sig i Botaniska trädgården vid regn är dofterna. Alla blommornas dofter kommer fram tydligare, det gör hela upplevelsen finare! Nu ska jag se om det går att lägga lilleman i vaggan. Jag har haft morgonpasset men det blev sent igår kväll så jag vill gärna sova några timmar till. Vi får se vad lilleman vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar